Дитячий центр розвитку дітей в Києві пропонує пробученіє дитини від року до трьох років. Виховання дітей в перші роки життя маляти є найважливішим етапом. Для цього віку рекомендується навчання дітей по методиці базового курсу "Монтессорі".
До трьох років діточки приймають навколишній світ завдяки інстинктивному використанню відчуттів: чарівливості, дотику, слуху, зору. Розум маляти в цьому віці вбирає в себе всі враження, мову, культуру, стосунки близьких людей до нього. Маля проробляє максимальне старання в своєму становленні як індивідуального і унікального створення. І погодитеся, адже найважче зусилля в цьому становленні здійснює ніхто інший як сама дитина. Доведено, що навчання і розвиток дітей в перші роки життя найважливіші у всій подальшій школі життя людини.
У основу нашого молодшого базового курсу, який направлений на розвиток дітей від дев'яти місяців до трьох років, включені елементи педагогіки Марії Монтессорі і інших загальновизнаних педагогів (Доман, Лупан). Навчання дітей, яке проводить дитячий центр (Київ) проходить за авторською програмою, принцип якої, - врахувати індивідуальність кожного маляти. Викладачі неодмінно обговорюють з батьками успіхи маляти і обговорюють перспективи його подальшого розвитку, рівень подальших навантажень на заняттях, звертають увагу на ранній розвиток дітей.
Навчання дітей по методиці Марії Монтессорі на даний момент зайняло міцні позиції на цивілізованому світі. Основний її принцип – орієнтація на індивідуальний підхід до кожного маляти. Це, звичайно, не означає, що у кожної дитини з'являється окремий вчитель. Навчання дитини відбувається декілька по-іншому. Кожне маля під час вільних ігрових занять вибирає той вид діяльності, який йому подобається, а вчитель показує крихті, як впоратися з вибраним їм розвиваючим матеріалом. Свобода вибору з'являється у маляти відразу після того, як він переступає поріг учбового класу, тому що лише дитина у цей момент сам точно знає, в що йому хочеться пограти і з якою саме розвиваючою іграшкою. Основне правило даного курсу – допоможи маляті зробити це самостійно.
Наш дитячий центр розвитку дітей визначив основне завдання викладачів - це створення певного розвиваючого середовища під час навчання. Дане середовище допомагає маляті самостійно вибирати навантаження і заняття на відповідному для нього рівні і навчання дитини проходить в тому ритмі, який характерний саме для нього. Зрозуміло, що це оптимально для дитини. Виховання дітей в центрі "Кузя" відбувається без зайвих навантажень або стресів і за своєю суттю воно глибше чим викладання по шкільних принципах.
Навчання дітей на заняттях Монтессорі розраховане на вік від 9 місяців до 3 років. Основні завдання курсу: розвиток дрібної моторики, сенситивної сфери дитини; розвиток мислення, самостійності; формування емоційних уявлень про навколишній світ. Завдання курсу вирішуються шляхом ігор-експериментів, які виступають основним видом пізнавальної діяльності. Кожне заняття, яке проводить дитячий розвиваючий центр по даному курсу складається з декількох незалежних пізнавальних блоків і розділене по наступних напрямах: астрономія, фізика, географія, зоологія, хімія, ботаніка і анатомія.
Виховання дітей з елементами методики Марії Монтессорі включає три основні етапи:
Етап ознайомлювальний. На першому етапі маля знайомитися з развівающией кімнатою, де проводяться заняття з раннього розвитку дытей з пізнавально-розвиваючими іграшками, з різними ігровими завданнями. Проходят перші ознайомлювальні заняття для дитини. Навчання дитини є вивченням ним навколишнього оточення, нового простору, цікавого для крихітки світу. Педагоги тим часом пильно спостерігають за малям і вивчають особливості його поведінки. Після чого педагоги роблять певні виводи, звертаючи увагу на індивідуальності поведінки дитини. Ці знання згодом використовуватимуться для кожного подальшого заняття.
Етап індивідуального розвитку. Навчання дітей на даному етапі найбільш важливе як для дитини, так і для педагогів. Саме у цей період, процес виховання дитини дуже відповідальний, встановлюється тісний контакт між дитиною і педагогом. В процесі ігрових занять педагог обов'язково знаходить час для індивідуального спілкування з кожною дитиною, спостерігає за ним, ставить йому завдання і дивиться, як маля їх виконує. В результаті, такий індивідуальний розвиток дитини допомагає педагогові визначити до чого маля має схильності, порадити батькам на що потрібно звернути більше увагу в розвитку дитини, а мабуть і визначити завдатки видатного таланту.
Етап соціалізації. Виховання дітей, яке пропонує дитячий розвиваючий центр, також має дуже ваговите значення на етапі соціалізації. Адже якраз в цьому віці грамотне виховання дітей формує соціальні навики маляти: чи зможе він без комплексів активно спілкуватися з однолітками і дорослими, чи успішно вирішуватиме конфлікти, яким буде його спілкування з людьми.
Після закінчення курсу маля ознайомитися з навколишнім його світом, вивчить кольори, розміри, форми, частини, зможе самостійно виконувати різні логічні вправи і завдання, вирішувати нескладні головоломки.
Детальнішу інформацію про курси раннього розвитку дітей, навчання дитини в дитячому центрі ви можете отримати в адміністраторів, звернувшись в наш дитячий розвиваючий центр, сайт о Иркутске аренда яхты иркутск
Наступна > |
---|