Дитячі ігри для дітей від трьох до п'яти - це в першу чергу колективні ігри.

У цьому віці діти вже добре розмовляють простими словами, тому слід в іграх приділяти увагу мовленню дитини (ігри з віршиками, пісеньками). Також необхідно використовувати ігри на координацію рухів.

Вгадай частина чого?

Суть гри:

Дорослий називає дитині частини предмета або істоти, а дитина намагається вгадати, що це за предмет.

Алгоритм гри:

 

  • Ведучий називає дітям частини предмета або істоти, а діти припускають, що це за предмет. Наприклад, вагон - потяг; кермо - автомобіль; пелюстка - квітка і т.д.


Якщо у дитини при вгадуванні предмета виникають труднощі, дорослий повинен допомагати йому. Гра спрямована на розвиток мови дитини.


Боулінг


Суть гри:

З стрічки або інших підручних предметів робиться умовний коридор наприкінці якого ставляться кеглі. Дитині пропонується збити кеглі м'ячем.


Алгоритм гри:


  • дорослий готує коридор з двох стрічок чи інших предметів.
  • в кінці коридору встановлюється кеглі (пластмасові пляшки)
  • дитині дається м'яч і пояснюється, що він повинен збити кеглі (можна показати на прикладі)
  • дитина м'ячем збиває кеглі.


Гру можна проводити як з однією дитиною так і з декількома. Гра спрямована на розвиток загальної моторики дитини і розуміння причини і висновку.


Жаба


Суть гри:

Ведучий із зав'язаними очима стає у центр кола (коло роблять інші діти).


Ведучий, кружляючи, проговорює наступні віршики:


Йшла жаба по доріжці


Намочила обидві ніжки,


Побачила комара


І сказала ...


При слові «і сказала» ведучий показує вперед себе рукою. Гравець, на якого показав ведучий, проговорює «ква-ква-ква». Ведучий намагається вгадати, на кого він показав (називає ім'я). Якщо ведучий вгадав, його місце займає вгадана дитина.


Алгоритм гри:


  • з кількох дітей вибирають першого ведучого
  • решта дітей беруть у коло ведучого
  • ведучий, кружляючи, проговорює віршик
  • при слові «і сказала», провідний показує на одного з дітей, а дитина промовляє «ква-ква-ква»
  • якщо ведучий вгадав, його місце займає вгадана дитина


Гра спрямована на розвиток слухової пам'яті дитини і її уважності.


Невловимий кіт


Суть гри:

Діти, перебуваючи у великому і просторому місці, вибирають самого спритного і швидкого. Йому дістається головна роль - роль кота. Кіт по сигналу ховається що б його не помітили товариші. Решта дітей намагаються знайти кота, він же у свою чергу, ховаючись від них, час від часу видає звуки «няв». Гра продовжується, поки кота не знайдуть.


Алгоритм гри:


  • Дітлахи збираються на просторому місці і вибирають серед себе самого спритного і швидкого - кота.
  • Кіт ховається, намагаючись, що б його не виявили інші діти
  • Діти за сигналом розбігаються на пошуки кота
  • Кіт, ховаючись від них, час від часу видає звуки «няв»
  • Гра продовжується до тих пір, поки кота не знайдуть. Після чого вибирають наступного кота.


Ця гра спрямована на формування та розвиток реакції, уважності і спритності дитини.


Назви предмет


Суть гри:

Дорослий називає характеристики якогось предмета, а дитина має вгадати його.


Наприклад, годинник, який допомагає прокинуться? - Будильник; вечірня їжа? - Вечеря; місце навчання? - Школа. Після чого, дитина задає питання дорослому (якщо у дитини виникають труднощі, йому потрібно допомогти).


Алгоритм гри:


  • Дорослий описує якийсь предмет
  • Дитина повинна назвати це одним словом
  • Дорослий і дитина міняються місцями

 


Гра розвиває мову дитини.


Вгадай, що на столі


Суть гри:

Дитину саджають за стіл з зав'язаними очима. Перед ним ставитися кілька тарілок з різною їжею. Малюк, пробуючи кожну страву, повинен вгадати, що це.


Алгоритм гри:


  • Дитині зав'язують очі і садять за стіл
  • На стіл ставляться кілька тарілок з різною їжею
  • Дитині пропонується за смаком визначити, яка їжа в якій тарілці


Гра допомагає розвинути у дитини навички класифікування та дослідницькі навички.


Дзеркало


Суть гри:

Ведучий стоїть обличчям до групи дітей і робить різні рухи. Діти повинні повторювати ці рухи. Хто припускається помилки, вибуває з гри.


Алгоритм гри:


  • Збирають групу граючих дітей
  • Ведучий стає обличчям до дітей
  • Ведучий робить різні цікаві рухи
  • Діти повторюють за ведучим
  • Хто припускається помилки, вибуває з гри


Гра розвиває координацію руху дитини.


Кішки-мишки


Суть гри:

На відкритому просторі креслиться коло (діаметром
5 метрів). У центр кола стає «кішка», інші діти - «мишки», знаходяться за колом. По сигналу дорослого, мишки починають встрибувати в коло і вистрибувати з нього. Кішка намагається зловити мишей.

Алгоритм гри:


  • Креслиться коло
  • Вибирається з граючих дітей кішка і стає в центр кола
  • Інші діти мишки розташовуються поза колом
  • По сигналу вихователя, мишки стрибають у коло і вистрибують з нього
  • Кішка намагається зловити мишей
  • Гра продовжується поки всі миші не зловленні. Після чого вибирається інша кішка.


Гра спрямована на розвиток координації руху дітлахів.


Карлики і Велетні


Суть гри:

Ведучий в оточенні групи дітей розповідає їм, що є десь далеко країна, в якій живуть особливі люди - велетні і карлики. Розповідаючи про велетнів, ведучий всім свої виглядом показує які вони великі. Коли мова йде про карликів, ведучий стає на коліна, демонструючи таким чином, що карлики - дуже маленькі люди. Після чого, ведучий дає команди дітям: Карлики (діти повинні зобразити маленьких людей), Велетні (діти повинні зобразити великих людей). З часом можна ускладнити гру, даючи неправильні команди (наприклад, кролі). Виграє найуважніша дитина.


Алгоритм гри:


  • Навколо ведучого збирається група дітей
  • Ведучий розповідає дітям про країну, де живуть карлики і велетні
  • Ведучий зображує велетнів і карликів, діти повторюють за ним
  • Ведучий дає команди дітям: велетні і карлики. Діти по команді повинні зобразити велику чи маленьку людину
  • Що б ускладнити гру, ведучий може давати неправильні команди


Гра розвиває увагу та загальну моторику у дитини.


Повторюй правильно


Суть гри:

Вихователь називає один рух, який повторювати за ним не потрібно (наприклад, руки вгору). Діти йдуть колоною за вихователем і повторюють різні рухи за ним. Хто повторює неправильний рух стає в кінець колони.


Алгоритм гри:


  • Вихователь пояснює дітям, що їм потрібно повторювати всі рухи за ним, крім одного.
  • Діти йдуть колоною за вихователем і повторюють рух за ним
  • Хто повторює неправильний рух стає в кінець колони


Гра розвиває увагу та загальну моторику у дитини.


Догонялки


Суть гри:

Діти, взявшись за руки по двоє, гуляють по колу. Двоє дітей ведучих - один наздоганяє, інший тікає. Той, хто тікає, що б врятуватися від переслідування, може взяти одного з пари за руку. Тепер, той з пари, хто залишився зайвим - тікає. Коли наздоганяючий доторкнеться до тікаючого, вони міняються ролями.


Алгоритм гри:


  • Діти, взявшись за руки по двоє, гуляють по колу.
  • Двоє дітей ведучих - один наздоганяє, інший тікає
  • Тікаючий, щоб врятуватися від переслідування, бере за руку одного з пари.
  • Тепер, той з пари, хто залишився зайвим - тікає. Коли наздоганяючий доторкнеться до тікаючого, вони міняються місцями.


Гра розвиває загальну моторику дитини.



Море хвилюється


Суть гри:

Серед групи дітей вибирається ведучий. Він звертається до решти дітей з наступними словами:


Море хвилюється раз


Море хвилюється два


Море хвилюється три


Морська фігура замри


Під час останньої фрази, діти повинні завмерти в тій позі, в якій вони були. Ведучий обходить всі «морські фігури» і з цікавістю розглядає їх. Хто перший з них поворухнутися, вибуває з гри.


Алгоритм гри:


  • Вибирається ведучий серед групи дітей
  • Ведучий звертається до дітей і пропонує їм завмерти
  • Діти завмирають і залишаються в нерухомій позі
  • Хто перший з них поворухнеться, вибуває з гри

 


Гра спрямована на розвиток посидючості і фантазії
дитини.

до дитячих ігор

online

Меня зовут Лиза, могу ли я вам помочь?

Оставьте свой телефон и я свяжусь с вами

Ваш телефон принят!

Пример Пример escort eskisehir escort eryaman escort samsun escort bursa